Tuesday 13 September 2011

perempuan simpanan !

assalamualaikum ^^

selamat pagi kepada anda semua yang masih belum tidur. tidak ketinggalan selamat pagi juga kepada diri sendiri. jam dinding ke dinding tepat menunjukkan 0322am. tetapi saya masih tidak rasa mengantuk. lalu dengan tiba-2 saya rasa nak hupdate belog cabuk ini.

saya tidak dapat lelapkan mata kerana kepala hootak saya sedang serabut memikirkan kekasih hati nun jauh di sana, hakikatnya tak jauh pun. saya telah membuat something yang menyakitkan hati dia. lalu dia memarahi saya. *dia sangat garang

dia tidur dalam keadaan yang marah, saya amat kasihan pada dia. saya merasakan diri saya seperti seorang yang tidak berguna. walaubagaimanapun, saya sayangkan dia. korang tahu tak? korang tahu tak yang aku sayang kan dia? tak tahu sudah, kesah? :p

saya sudah call dia banyak kali, namun panggilan saya dijawab oleh perempuan gedik itu.*operator
itu bermakna dia sudah ke alam lain. dia seorang yang sangat obsesses pada tidur, ini kerana tidur dan pengsan tiada beza. call 20 kali pun tiada jawapan. apakah? saya mengambil keputusan untuk tunggu sehingga dia bangun pagi esok.

kepada sayangku ikram, saya minta maaf. memang salah saya and i admit it !beginilah nasib saya yang kesedihan. walaupun dia gedik, saya sayang kan dia wa cakap lu. sudah baca? silalah tidur.


sebelum tidur tatap wajah aku dulu

xoxo, momoy

No comments:

Post a Comment