Monday 12 September 2011

aku langgar monyet :(

assalamualaikum ^^

hey guys ! dah lama kan aku tak hupdate belog cabuk aku ni. dah penuh dengan sawang. jenuh jugak aku lap habuk sana sini. pecah lemak, rasa kurus sikit ^^ haha

aku tak ada apa pun nak share so better aku berdiam diri dari merapu update yang bukan-2 ye tak? dah dua bulan aku duduk rumah bersahaja sambil menternak lemak dan menambah lemak yang sedia ada. kau mampu? tak kann.

student kolej aku sekarang tengah melalui zaman darurat. bendera enjoy di turunkan, bendera duduk rumah baca buku sampai lebam dinaikkan. maksuud aku final exam. good luck guys, all the best untuk korang semua. rindu korang, especially my bff, lyna :/ untung la dah habis 1 sem. aku ni? hmm. *menangis sambil berjoget
dah cukup babak sedih. nanti boleh buat aku stress berpanjangan. tittle belog tiada kena mengena langsung pun dengan entry aku. kesian korang kena tipu. sekian terima kasih.

xoxo, momoy

No comments:

Post a Comment