Wednesday 6 July 2011

hey bullshit !

first of all, apologise me if this entry i may use a bad or harsh words ! i'm seriously not in the right mood. something shit happened !  ;(

hey my dear bullshit ! boleh tak kau jangan ganggu life aku lagi. enough is enough. please just go away with your life. come on la, you are already know that i'm not felling better fer this 1 year and 3 months kan ! but why mesti kau tambah penderitaan aku ye babi? why huh u did this such a fuck up? selama ni aku respect kau, tapi start from today, semua nya tak macam dulu lagi. sayang aku pada kau selama setahun 3 bulan ni dah tukar jadi benci, menyampah, meluat !

kau dah block fb aku with your fb, then what for u created another one fb which is totally fake then you addin' me up? what the fuck up you are la bustard ! kau dah tak nak terima aku lagi sudah la, but please aku merayu kau jangan tinggal kan bayang-2 kau depan mata aku. jangan tinggal kan jejak kaki kau lagi dalam life aku sekarang ni.

aku tak perlu kan kau untuk jadi backstabber life aku. kalau betul kau nak masuk dalam hidup aku, masuk dengan baik. aku terima kau seiklas hati. tapi kalau dengan cara macam ni, sorry kau dah buat aku cukup benci kan kau ! benci sebenci-benci nya. aku tak tahu hati kau di perbuat dari apa. daging babi maybe?

bukan aku tak kenang jasa baik kau selama ni, but i'm just ordinary person which have heart and feeling macam orang lain, dan macam kau sendiri jugak. enough la ! lepas ni sumpah i'll not found you anymore. again !  I'LL NOT FIND YOU ANYMORE ! clear? got it?

aku tahu kau akan baca, cause kau ada fb aku and aku dah letak link blog ni kat fb aku. unpreposterous sangat kalau kau tak buka and baca blog aku. aku minta maaf if bahasa aku terlalu kasar bagi kau, tapi ternyata my heart is broken enough ! kau sendiri buat aku jadi macam.

tolong lah jangan wujud lagi kau dalam hidup aku even just fer a while.perasaan aku sekarang sedih bercampur marah ! btw,

this entry special for you muhammad azfar rosli ! 8 letters, 3 words, 1 meaning I HATE YOU so fucking damn much negative shit ! go fuck yorself ! and-2 well done! u had broke my heart with suckcessfully silly boy. anyway, whuteverr.

nah ! hadiah untuk kau ars ^^

middle finger fer you by, momoy

No comments:

Post a Comment