Tuesday 5 July 2011

bunuh diri !

assalamualaikum :(

help ! seriously aku rasa nak bunuhh diri. aku nak mati ! aku dah tak nak hidup. aku tak sanggup dan tak kuat untuk face depan dugaan macam ni. ;(

okey, tipu. haha.. suka la tu aku nak bunuh diri. bukan main korang kan. okey looks, kenapa entry aku kali ni pasal bunuh diri? hmm, btw tadi aku chat dengan sorang fb's friend ni. borak punya borak kan tersebut pasal bunuh diri. then aku dapat point nak update blog.

act ada kaitan dengan kisah silam aku. aku break dengan mr.A sampai nak bunuh diri. yes i'm talkin bout serioushit and it's happened. mesti korang cakap aku ni bodoh la, kumbang bukan sekor la, tak da agama la, kan-2? tumbuk kang ;p

act aku tak nafikan memang bodoh gila aku sampai nak buat macam tu. macam dah tak ada pedoman hidup, macam dah tak ada family and so on. satu papan panadol ada sepuluh ketul panadol kan? tapi mujur tinggal tujuh ketul. tiga ketul tu lagi aku dah selamat guna dengan baik.

aku telan tujuh ketul tu sekali gus. walhal aku jenis susah nak telan ubat. tapi entah macam mana boleh ambil tindakan drastik macam tu. walaoo.. gila la wa cakap lu. time tu apa pun aku tak fikir. yang aku tahu, better aku sakit then mati. okey then bila dah telan aku rasa lega pulak. rasa macam semua problem settle.

tak lama lepas tu kepala pening
gila, badan rasa macam melayang, macam mana nak cakap ye. hmm macam orang mabuk. tapi still waras. faham tak? tak faham sudah xD
perut pun rasa macam apa entah. rasa yang tak penah aku rasa. time tu perut kosong pulak. ouh, btw this situation was happened at hostel !

then aku ajak kawan aku temankan aku pergi cafe to buy some food. worry something will happen on the next kan. tahu pulak takut. sebelum buat tak nak fikir -_-ll

otw pergi cafe tu jalan pun tak berapa nak stabil. rasa nak pitam. but-2 everything just fine. alhamdulillah.
lepas makan aku rest, then tak lama lepas tu okey macam biasa. tak ada pulak effect apa-2 lepas tu. tapi tak tahu lah sekarang perut aku apa yang jadi. aku tanya kawan aku, apa jadi kalau kita telan panadal overdose, dia cakap effect pada perut. aku tak sure la apa, dah lupa. tapi kesian diri aku, aku seksa macam tu apa pun tak dapat. mr.A? dia lagi seronok aku seksa. satu kepuasan buat dia. *may God blees you
apa yang aku nak share dengan korang semua, sebelum nak buat apa-2 minta pendapat kawan dulu or orang yang korang percaya, make sure kawan yang boleh pakai. bukan kawan kaki ayam, kaki perempuan, apa-2 lah.
dan bagi aku kan lepas aku fikir balik apa yang dah jadi, better kita mati, merana, sengsara demi seorang ibu, daripada seorang kekasih. kan itu lebih baik :) mujur aku tak mati dan di campak kan ke neraka jahanam. Allah masih sayang kan aku.
korang penah tak macam ni? share lah.


xoxo, momoy

No comments:

Post a Comment