Tuesday 13 September 2011

masak is seronok

assalamualaikum ^^

saya amat berasa gembira, even in other side im tears. ignore my sadness cuz im just wanna story about my happiness things! wohoo! okay let's begin. XD

*sila baca dengan mulut ternganga untuk impak yang lebih menawan tanda tidak percaya. okey untuk melupakan kesedihan, saya kedapur untuk membantu emak sayang memasak. si emak sayang sangat terkejut dengan kelakuan saya pada hari ini. ini kerana, saya bukanlah seorang yang obsessed dengan memasak -..-"
dengan wajah yang terkejut, si emak sayang meminta saya untuk memotong sayur. sayur itu bernama sawi.

dan saya dengan pantas menurut perintah. dari proses membasuh sayur sehinggalah proses siap di hidang. the point is, saya dah pandai masak satu jenis masakan. which is sawi masak lemak. menu yang diminta oleh si ayah sayang. sangat senang gila dan rasa nya tentu lah enak seenak double cheese burger idaman warga amerika. nak sangat story kat sayang, mesti dia teruja + buat-2 percaya. tapi apakan daya, hmm :( apapun,esok lusa boleh bagi sayang saya makan :p next time kalau stress saya nak masakkkk je.

im soooo proud with myself. thankies emak sayang. i love you.

p/s: sambil masak kucing asyik meow-2.. ishkk! mengganggu konsentrasi wor.

xoxo, momoy

No comments:

Post a Comment