Thursday 15 September 2011

BUTCH !

assalamualaikum ^^

hello peeps! entry ini di type ketika dalam keadaan emosi saya yang stabil. saya tidak suka post entry dalam keadaan yang terlalu emosi. ini boleh menyebabkan entry saya berbaur lucah banyak mengeluarkan harsh word. ini akan menjejaskan imej saya. wkwk

pada malam ini saya di datangi makhluk yang sangat tidak sedar diri. saya sangkakan dia telah melupakan kisah lama kami, tapi ternyata kenangan lama kami masih segar bak kuntum bunga tahi ayam di kepala hootak nya. ini telah membuktikan bahawa dia masih sayang kan saya. walhal saya tidak pernah ada setitik nilai kasih sayang terhadap dirinya yang tuutttttt itu.

maka telah timbul debate antara kami. dia berlagak seperti seorang ustaz. banyak ceramah dia wa cakap lu. tapi sayangnya saya agak malas kurang rajin untuk print screen ceramah makhluk itu. sesungguhnya amat menjijikkan dan sangat memburukkan belog saya. saya tidak faham kenapa makhluk seperti itu masih wujud di bumi ini.

ternyata dia spisis makhluk yang kurang kasih sayang. paku dulang paku serpih mengata orang dia yang lebih. begitu lah peribahasa yang sesuai untuk makhluk seperti ini.

kepada makhluk: kaw pehal der? kaw ingat kaw amerika sangat ke? tak payah la datang dalam life aku lagi. semak der. kaw tu budak-2 lagi. tak puas hati pasal dulu ke? dah-2 la ye dik. study je tinggi-2 tapi noob tak guna dik. kalaw kaw nak jadi penceramah, elok amek kos dakwah. then aku tak halang pun kaw nak ceramah aku. aku siap record lagy. bhahaha
elok kaw nasihat kan orang yang terdekat dulu which is betina kaw tu. eyh silap, awek kaw tu ye tak? dulu bukan main cakap bla, bla, bla. dah malas aku nak malu kan kaw. haha. raja akmal faiz XD

eyh-2, saya pergi dapur tadi. jari tertinggal. so mereka yang menaip. saya tak tahu apa-2.. aiyokk~ kesimpulannya elok lah kaw cermin dulu sebelum berkata-2. watch out your words. cuz ia sangat menunjukkan kebodohan kaw yang terlampau sangat der. tak amerika der ~

DON'T MESS WITH ME. DON'T EVEN TRY TOO.
MY MIDDLE FINGER MIGHT SALUTE YOU !


pee/ass: thankies to my sayang. he always besides ♥

xoxo, moomoy

No comments:

Post a Comment