Monday 4 July 2011

berikan aku ketabahan !!!

assalamualaikum :(

entry aku yang ketiga untuk hari ni. hmm, tiba-2 sedih. entah tangan aku gatal apa click kat satu profile album dalam lappy ni. which is semua gambar aku dengan dia dan gambar dia. demmit ! tengok, kan kau yang sedih moy.

aku cuba kuatkan semangat aku untuk delete semua gambar dia, tapi aku tak mampu. bila aku delete dalam recycle bin still ada. then aku click restore. kenapa pun aku tak faham. ya Allah tolong la aku. aku tak nak hidup dalam keadaan macam ni. kalau dia bukan untuk aku, bawa la dia jauh dari fikiran aku, dari hati aku. sejauh yang mungkin.

dia boleh lupa aku dalam sekelip mata, kenapa aku tak boleh? apa semua ni? semua kenangan aku dengan dia masih segar dalam ingatan aku. dia bahagia dengan life dia. aku? dah macam apa. sikit-2 nak fikir tentang dia. sikit-2 nak risau pasal dia. bila tengok dari hostel kereta dia tak da kat bawah, mula lah 'mana dia pergi? keluar gan sape? perempuan ke?' hmm :(

come on la, dia langsung tak pernah nak amek tahu langsung pasal kau moy. kau kena bangkit juga nak tak nak. dah setahun emosi kau di kawal oleh dia, sampai bila nak macam ni? aku selalu nasihat kat kawan-2 yang ada problem dengan couple dorang, hakikat nya hati ku sendiri pun tak terubat.

terasa macam baru semalam kenangan terukir. tak sempat aku nak bahagia, kau dah pergi. aku sayang kau lagi weyh. aku nak kita macam dulu. kawan-2 aku semua seronok tengok aku dengan kau. semua cakap kita sweet together. tapi kenapa kau tak cuba bagi aku peluang? aku dah berubah, percayalah aku dah berubah. aku sanggup buat apa saja asal kan kita macam dulu.

tiap kali tengok kau, air mata aku mesti nak mengalir. bila kau ajak keluar, aku rasa aku lah orang paling bahagia dalam dunia. akulah orang paling untung dapat berdamping dengan kau. kau lap air mata aku. ;(

tapi kenapa kau datang untuk bagi harapan dan kau pergi? please, kalau kau tak kan terima aku lagi, please stay away dari life aku. aku penat dengan semua ni. tak cukup derita yang aku lalui setahun ni? kenapa kau nak tambah lagi? besar sangat ke salah aku pada kau?

andai kata masa tu boleh di undur, aku tak nak kenal kau. sebab aku tak nak hilang kau. aku tak sanggup even sampai ke hari ni aku tak kuat untuk semua ni. kenapa kau tak rasa apa yang aku rasa? aku minta maaf, bukan sengaja aku nak merimaskan kau dengan mesej aku hari-2. tapi paling menggembira kan aku bila 'Delivered to ******'
even kau tak penah nak reply langsung ><"

aku tak boleh tengok kau jadi milik orang lain. bagi aku kau punya aku sorang.  no matter what aku kena juga berusaha untuk lupa kan dia. aku nak buka pintu hati aku untuk yang lain. korang doa kan aku ye. aku nak kau tahu, kau yang terbaik. dah setahun lebih berlalu, aku tak jumpa lagi yang sebaik kau.
p/s: dear mr.A, sebelum aku pergi, aku minta kau maaf kan semua perbuatan aku kat kau. halal kan segala apa benda kau penah treat kat aku.
segala benda dalam ni adalah luahan isi hati aku. biar pun dia tak baca at least aku rasa dah lepas kan apa yang terbuku dalam hati.

"Nothing hurts more than realizing he meant everything to you, but you meant nothing to him".

xoxo, momoy

No comments:

Post a Comment