Thursday 6 October 2011

jangan jadi bodoh ^^

assalamualaikum ^^

selamat petang peeps! okey, entry kali ni agak berbaur lucah mengikut perasaan yang masih boleh di kawal oleh akal fikiran yang waras. perasan yang yanng kedue sebelum ni? aku nak tanya kat  korang semua, korang ada nampak tak aku letak nama siapa-2 kat dalam entry tu huh? tak ada langsung bukan?

btw, aku tak tahu kenapa ada seekor bitch ni terasa. haha! korang penah dengar "siapa makan cili, dia terasa pedasnya"? yang membawa maksud, kalau kita tak buat sesuatu, kita tak kan terasa. lebih kurang la :p
so suddenly dia update belog kutuk-2 aku. aku memang terasa mah, cuz point entry aku dia ada sebut dalam entry dia. huh? wtf!

oh seriously entry yang aku post memang untuk dia. tapi tak sangka dia akan terasa sepantas kelajuan cahaya, selaju panahan petir. aku nampak kaw bagus di situ. terima kasih cuz tak sia-2 aku post entry panjang-2. aku bukan suka gaduh pasal laki. dan bukan cara aku. tapi kaw tu bicth! opss! kurang ajar sangat. kaw tu bawah aku, so show some respect de.

but-2, aku dah penah cakap kat dia jangan kacau life bf aku. y'guys know what? she's got bf already! but still menggatal nak kacau bf orang. comm-on girl, kalau kaw di tempat aku pun, kaw akan marah kalau perempuan lain menggedik dengan bf kaw. kaw dah kenapa ye? em hm, bf kaw tak ajar kaw ke supaya respect dia? atau kaw dah bagi nasi kangkang kat dia? cuz nampak lurus bendul sangat dia. pity him XD

at last block aku. ingat aku kisah? cuz before ni pun kaw yang add aku buat terhegeh-2! kenapa tak block bf aku sekali ley? sayang 'letteww'. no worries hunny, aku dah tolong block kan. aku baik kan? thanks a bunch.
menyampah aku nak hadap muka kaw. kaw jaga saja lah laki lurus bendul kaw tu. eyh-2?

malam tadi yang kaw IM tu bukan dengan bf aku, tapi dengan i myself. hebakk kan aku? well, aku kan ohsem, cuz tu kaw selalu nak jadi macam aku. ayat asal boleh nak copy paste style aku je kan. tu bukti aku ohsem! thanks once again yah!

and u said, "don't le me find you". what? are kidding me girl? hehe btw i'm tooooo excited. what for to find me? to give me a chance to slap ur silly face mah? ya-2.. i know that. i'm counting the days yah? :) hee~ bf aku sayang aku. tak perlu susah-2 untuk goda dia cuz kasih sayang yang aku bagi, u know what, dah terlebih-2 cukup untuk dia. dia dah tak perlu kan kaw lah rubbish! tak perlu bagi alasan bodoh untuk contact bf aku dengan cara apa sekali pun!

kaw kata nak pergi "LONDON". tapi bila ley? haha dalam mimpi ke girl? pergi cepat sikit, than jangan balik-2 dah. bumi Malaysia ni tak perlu orang macam kaw. London la sangat. euwww~ setakat bf kaw tu dalam sekelip mata aku boleh dapat. tapi aku tak nak, cuz bf kaw tu kayu bukan taste aku dan aku tak suka kacau hak orang.aku  nak nasihat kan kat korang, jangan kacau hak orang. terutama bf/gf orang :)


motif sangat kan kaw tak cari bf aku ^^
kaw tanya dia pasal apek tu bukan cari? sekolah org asli ke kaw ni? hee~


pee/ass: tak suka, angkat kaki pergi mati.

xoxo, momoy

No comments:

Post a Comment