Monday 17 October 2011

zaman kegemilangan

assalamualaikum ^^

malam tadi time aku online, then aku ternampak kat news feed someone dari masa kegemilangan aku. cuba teka siapa? ex-boypren kah, ex-boypren kah, ex-boypren kah atau ex BFF kah? *BFF instead for Big Fake Friend. semua bukan, salah sama sekali! she is my techer of catering subject during amali and tutorial when i in form 4 & 5 at Sekolah Menengah Teknik Kuala Kangsar, Puan Norliza.

okey, dia post video marshmallow home maker yang di upload dari youtube. so you guys nak buat marshmallow, boleh la selak-2 youtube. :p btw, i'm marshmallow addicted. than after lunch tadi, aku bukak balik buku recipe zaman sekolah.. still aku jaga buku tu dengan baik cuz dalam banyak-2 spesis buku, buku tu yang paling aku sayang. banyak sangat recipe yang aku belajar.

aku selak page by page. recipe, kuih muih, masakan timur barat. masakan utara selatan pun ada. *okey tipu

ini adalah kemuncak entry. sila get ready dengan muka yang penuh ketelitian yang siap di adun dengan mentega dan ditambah pewarna hijau. tiba-2......
aku terjumpa valentine day card. hahaha tahun 2008 punya. zaman cinta monyet. act card tu di hantar oleh DIA tanpa pengetahuan aku. kira nya surprise gitu. eleyh korang jealous lettew. korang tak ada kan?

fyi, aku tak sambut pun dah tak pernah sambut valentine day kejadah tu. dia bagi card tu sekali pakej dengan bookmark. buatan dia sendiri. dia sangat kretif.. cantik dan kemas. aku suka sangat cuz aku yang perempuan ni pun tak sekretif tu. aku sangat tak kretif langsung. aku bukan jiwa seni. aku jiwa memberontak ;p

fullname, censored :p


bookmark
cantik sangat kan? ohsem kot. hehe so motif blog ni bukan pasal cikgu, bukan pasal recipe. tak-2.. just nak show up valentine's day wishes tu. jangan celebrate valentine's day ye guys, haram :)

xoxo,momoy

No comments:

Post a Comment